‘Webhelp KPN Save & Quality Contact.’

Samen beter scoren dan ooit

Beste Jaar Ooit Programma

Meer Info

Beter contact is een ander woord voor betere resultaten

TEAMontwikkeling

Meer Info

Webhelp KPN Save & Quality Contact

Client Director KPN Save Ditte Vellema schakelde Quality Contact in vanuit haar behoefte het managementteam beter en resultaatgerichter te laten samenwerken. Zij wilde het maximale halen uit de kwaliteiten in het MT, en dat uitstralen naar agents. Teamleiders moesten agents effectiever gaan motiveren, ook door meer te coachen op de zachte kant, en doelen beter overbrengen. Dittes ambitie: de beste savedesk van Nederland worden.

Met het teambuildingsprogramma Best Year Yet helpt Quality Contact KPN Save om resultaten naar de eerste divisie te tillen. Best Year Yet, geïnspireerd door de topsport, creëert de drive om samen voor goud te gaan en alle records te breken. Om volle verantwoording te nemen voor wat je wel en niet doet. Het programma duurt een jaar.

Best Year Yet is voor KPN Save een paradigmashift naar een nieuwe realiteit van indrukwekkende prestaties. Al in het derde kwartaal van 2015 had KPN Save het gros van de ambitieuze doelen voor 2015 gehaald, vaak zelfs overtroffen. KPN Save draaide in 2015 zijn beste jaar tot nu toe – en is momenteel een van Webhelps topteams.

Best Year Yet is voor KPN Save een paradigmashift naar een nieuwe realiteit van indrukwekkende prestaties. Al in het derde kwartaal van 2015 had KPN Save het gros van de ambitieuze doelen voor 2015 gehaald, vaak zelfs overtroffen. KPN Save draaide in 2015 zijn beste jaar tot nu toe – en is momenteel een van Webhelps topteams.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *