‘Met een training teamcoaching kunnen de benodigde stappen worden gezet.’

Richard van Schaik

Met een training teamcoaching kunnen de benodigde stappen worden gezet

SNS Bank

Richard van Schaik werkt ruim 30 jaar bij SNS Bank. Hij heeft daar onder andere het callcenter opgezet. In 2005 is hij als directeur van de Service Centers van SNS Bank gaan werken en vanaf 2010 werd hij eindverantwoordelijk voor het Service Center Klanten, Betalen en Sparen. Het Service Center is verantwoordelijk voor de productontwikkeling, het productbeheer en het klantcontact. Het Service Center werkt hierbij voor alle merken van SNS REAAL (onder andere SNS Bank, ASN Bank en RegioBank). Hieronder leest u de ervaring van Richard van Schaik met trainingsbureau Quality Contact.
“Ik werk al jaren samen met Quality Contact. Voor zover ik weet is de eerste training van NLP coach Marlies van der Putten bij mij geweest. Samen hadden we een droom en die zijn we toen gaan invullen. Naar mijn idee zijn we er beiden heel goed in geslaagd onze dromen werkelijkheid te maken. Quality Contact is bij uitstek het coaching- en trainingbureau dat ik inzet bij grote (en kleine) ontwikkelingstrajecten en verandertrajecten, waarbij de focus ligt op wat mensen drijft, boeit en waarbij inzicht nodig is om in jezelf te geloven. Met een training teamcoaching, teamontwikkeling en persoonlijke effectiviteit van Quality Contact kunnen de benodigde stappen worden gezet. Want na deze trainingen kan men goed samenwerken in een team en kunnen verandertrajecten daadwerkelijk slagen en succesvol zijn.”

Resultaten training Persoonlijke effectiviteit en Teamontwikkeling

“Dankzij de training Persoonlijke Effectiviteit heb ik zelf een geweldige persoonlijke groei gemaakt in mijn ontwikkeling en effectiviteit. Ik heb veel inzicht gekregen in wie ik zelf ben en hoe ik mijn kwaliteiten kan erkennen en vervolgens kan gebruiken om anderen te helpen en te steunen.

Daarnaast heb ik gezien dat teams veel beter zijn gaan samenwerken na de training Teamontwikkeling. De medewerkerstevredenheid van SNS Bank is binnen 1 jaar van een onvoldoende naar een 8 geschoten en het zeer hoge ziekteverzuim in het callcenter is gedaald naar minder dan 5 %.”

“Ik ben ervan overtuigd dat de coachingtrajecten en trainingprogramma’s van Quality Contact enorm kunnen bijdragen op het gebied van persoonlijke ontwikkeling en een betere effectiviteit binnen een team.”